Alla inlägg den 3 januari 2012

Av agneta henriksson - 3 januari 2012 14:19

Till nästa löp, som troligen kommer att infalla under ferbuari/mars kommer två tikar att paras på kenneln.

Ena med en av mina egna hanar, och den andra med en hane från Winterchaos kennel i Finland. Mer info om "Haldir" kan du hitta på www.winterchaos.com

De övriga kan du hitta info om på min hemsida www.kennel-lapicm.webs.com


NO UCH,CIB Bedarra M´m M´m Good "Amber" & NO UCH Takoda C´Fats Dominio "Dante"


                                      


NO UCH Takoda Delilah "Gaia" & Tangotara Curro Jimenez "Haldir"

                              

                                               Foto och copyright:

                                              www.winterchaos.com

                                            

Av agneta henriksson - 3 januari 2012 14:11

 

förra vinterns foto, valparna på premiärtur.....

Av agneta henriksson - 3 januari 2012 13:10

... som dom flesta vet som känner mej, så är jag urusel på datorer och hemsidor/bloggar....

Min hemsida vill inte uppdatera som jag vill något mera. så nu försöker jag med denna blogg istället.



Min hemsida kommer framöver ej uppdateras som det ser ut nu....

Funderar dock på att bygga en ny hemsida.

Adressen på den gamla är: www.kennel-lapicum.webs.com

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards